moet je invoer rechten betalen als je een xbox one wilt invoeren?

hallo ik heb een vraag ik wil de xbox one invoeren uit amerika van amazon.com (link:http://www.amazon.com/gp/product/B00CMQTVUA/ref=ox_sc_act_title_3?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER)
maar mijn vrienden zeggen dat ik invoer rechten moet betalen en belasting maar als ik dat moet betalen hoeveel kost dat dan meer de xbox one kost 500dollar omgerekend 367,34euro
alavast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou je in godsnaam een Amerikaanse importeren? Dat levert zo maar drie problemen op. Invoer, stroom, compatibiliteit. Echt niet doen. Gewoon een uit Duitsland halen, zoals iedereen in Nederland dat doet!!

Het beste antwoord

ja, je moet invoerrechten betalen over pakketjes >€20,-
als ik heb berekend moet je nog €108,- over je normale bedrag betalen.

even tussendoor, neem aub geen xbox uit een andere land.
-Je kan niet in Nederlands instellen
-Je kan niet online komen omdat je niet voor xbox live kan betalen.
-Je moet erg veel invoerrechten betalen (21%BTW,douane kosten 4,2% etc. wordt sowieso +€100,- aan kosten).

Je moet het zelf weten, maar persoonlijk kan je beter wachten totdat hij in NL uitkomt want anders heb je niet veel aan de xbox one want je moet namelijk ook alle spelletjes laten importeren.

succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ja, duitsland,frankrijk en de UK hebben ook een xbox one te koop, daar kan je ze veel goedkoper krijgen dan ze uit amerika te laten verschepen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar hoe bereken je de kosten en waar kan je dat zien (graag link)
En ik heb gehoord dat je gewoon alles nog kan maar dat je hem dan op een ander land moet zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kijk daarvoor naar het antwoord onder mij. En NEE, je kan het niet instellen op een andere taal later. Koop de Xbox One niet in het buitenland
Microsoft heeft in een officieel bericht kenbaar gemaakt dat het wordt afgeraden om de Xbox One in het buitenland te kopen. Hierdoor krijgt de eigenaar van de spelcomputer geen ondersteuning en/of garantie. Ook kunnen geen spellen of uitbreidingen worden gekocht op Xbox Live (de webshop van de Xbox One). http://www.xboxonetopic.nl/lanceringsnieuws/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Held348 Ten eerste geldt dat alleen voor EUROPESE modellen, niet voor modellen buiten Europa. Ten tweede zijn er GEEN invoerrechten binnen Europa. IEDEREEN IMPORTEERT DUS OOK DUITSE?ENGELSE(UK) MODELLEN!!! @stefrid, in de praktijk: http://tweakers.net/nieuws/93185/microsoft-nederland-ondersteunt-buitenlandse-xbox-one-consoles.html

Andere antwoorden (2)

Je kunt deze beter uit Duitsland halen. Hier zijn geen invoerrechten, maar houdt er wel rekening mee dat de services in Nederland nog niet actief zijn. Dat betekent dat je Xbox Live account op een Duitse ( of een ander land waar de Xbox One al beschikbaar is ) server. Dus dat gaat niet echt goed komen-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vorig antwoord is correct:
je betaald: invoerrechten (een 4%, btw 21% + nog de inklaringskosten van de vervoerder: een tiental EUR). Beter de prijzen van de amazon shops in Duitsland, Frankrijk, UK vergelijken via amazonstore.be/