Mag ik een 16+ spel ruilen voor een andere 16+ spel?

Morgen heeft mijn broer geen tijd en dat is de laatste dag dat ik hem kan ruilen, mijn broer heeft hem ook gekocht (met mijn geld) maar kan ik hem ruilen zonder dat ze zeggen dat ik 2 jaar te jong ben?

PS: het is bij de Game-Mania

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze niet accepteren moet je je ''vader'' bellen om zijn toestemming te vragen wees slim en laat dan natuurlijk een vriend opnemen als je vader of moeder geen tijd heeft is goede truc gebruik ik ook altijd

Het beste antwoord

Het is maar de vraag of de winkelier een spel accepteert wat zich niet meer in de originele verpakking bevind.

In principe moet er een persoon bij zijn die minimaal 16 jaar is. De koop is gedaan door een 16 jarige en het evt omruilen moet ook door een minimaal 16 jarige gedaan worden.

Vroeger werden spellen/games en muziek cd,s en dvd,s gekocht, gekopieerd en teruggebracht.
Die vlieger gaat nu niet meer op. (seal)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Aangezien je de bon hebt (hoop ik) kunnen ze je niks maken want bij de eerste aankoop was er dus een 16 plusser aanwezig en anders kan je vertellen dat het van je broer is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat kan gewoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze mogen je het 16+ spel niet meegeven, maar je kan t altijd proberen. Mij lukte het vroeger ook vaak, en anders vraag je aan iemand anders of die het spel wil omruilen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je lang bent en er uit ziet als een 16 dan wel want ze zijn heel streng voortaan had ik ook laats zo iets echt niet fijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de verkopers kennen me al persoonlijk, ik ben een vaste klant.
Neem je moeder mee!, doe ik ook altijd.